TXANTREA -Salestarrak-
D ereduko ikasleei zuzenduta / Dirigido a txikis del modelo D
Otsailaren 20tik 24ra
MALETA IBILTARIA
Haur Hezkuntzako haurrei zuzenduta.
Ordutegia: 8:30 - 14:30 (Sarrera 8:30-9:30 eta irteera 13:30-14:30)
Gaia: Maleta ibiltari bat mundutik barna ibili ondoren, gurera dator, ekarri dituen jolas, eskulan, abesti, dantza, mozorro eta abar gurekin partekatzeko.
ZIENTZIA ETA MAGIA TAILERRA
Lehen Hezkuntzako 1.go eta 3. mailako haurrei zuzenduta.
Ordutegia: 8:30 - 14:30 (Sarrera 8:30-9:30 eta irteera 13:30-14:30)
Gaia: Magiaren munduan murgilduko gara. Trukuak, erronkak eta globoflexia eginez baita zientzia hastapenetan ere arituko gara esperimetu errazak eta zientzia ginkana bat eginez.
ZIENTZILARI IZAN NAHI DUT
Lehen Hezkuntzako 4. eta 6. mailako ikasleei zuzenduta.
Ordutegia:
A) aukera: 8:30 - 14:30 (Sarrera 8:30-9:30 eta irteera 13:30-14:30)
B) aukera: 10:00 - 14:00
Gaia: Astebetez zientzialari bihurtuko gara. Adinari egokitutako esperimentuak burutuko ditugu. Horretaz gain, erronkak eta talde jolasak burutuko ditugu.
Del 20 al 24 de febrero
LA MALETA VIAJERA (MALETA IBILTARIA)
Dirigido a txikis de Educación Infantil.
Horario: 8:30 - 14:30 (Entrada 8:30-9:30 y salida13:30-14:30)
Tema: Después de recorrer el mundo la maleta viajera, viene a compartir con nosotros los juegos, manualidades, canciones, bailes, disfraces, etc. que ha ido recopilando en sus viajes.
TALLER DE CIENCIA Y MAGIA
Dirigido a txikis de 1º y 3º de Primaria.
Horario: 8:30 - 14:30 (Entrada 8:30-9:30 y salida 13:30-14:30)
Tema: Nos adentraremos en el mundo de la magia realizando trucos, retos, globoflexia e incluso nos iniciaremos en la ciencia haciendo experimentos sencillos y una Ginkana científica.
QUIERO SER CIENTÍFICA/O
Dirigido al alumnado de 4º y 6º de Primaria.
Horario:
Opción A): 8:30 - 14:30 (Entrada 8:30-9:30 y salida 13:30-14:30)
Opción B) : 10:00 - 14:00
Tema: Durante una semana nos convertiremos en científicos y científicas. Haremos experimentos adaptados a la edad y además, llevaremos a cabo retos y juegos en grupo.
0